25 November, onze laatste dag van deze vakantie.

26 november 2016 - Molenbeersel, België

Ja onze laatste dag en een erg lange reisdag, wat wij gewoon ons moeten laten gebeuren.

Een wat later ontbijt genomen en er dubbel van genoten en dan aan het pakken van de koffers beginnen, op Netty haar wijze.

Dan nog even een verfrissende douche genomen en gekleed op de reis.

Onze chauffeur zou om 11.30 uur moeten komen maar een telefoontje even na 11 uur verteld ons dat hij er al is.

Uitgecheckt kunnen wij aan de reis van Phan Thiet naar Saigon beginnen, 4 uur reizen, daar moeten wij rekening mee houden, en in Saigon loopt het verkeer volkomen vast en ook onze chauffeur begint wat kriebels te krijgen, hij manoevreerd zich in onmogelijke ruimtes om maar tijd te winnen, maar wij zijn om kwart voor 5 op de luchthaven van Ho Chi Minh City, Tan Son Nhat.

Ingecheckt voor de beide vluchten van Signapore Airlines, naar Signapore en vandaar naar Amsterdam.

En omdat wij maar een uur overstaptijd hebben om van de ene naar de andere terminal te komen, met mijn trage lopen, vraag ik om assistentie, zonder problemen geregeld.

En zie, de eerste vlucht heeft een vertraging van 15 minuten en op het moment dat hij is geland start het boarden naar Amsterdam, maar nu heb ik hulp en zij zorgen dat wij de vlucht niet gaan missen, wij krijgen zelfs een voorkeur behanďeling, prima georganiseerd.

Het was een lange vlucht van meer dan 13 uur maar door de service en luxe gaat het redelijk snel en met een kleine vertraging van 20 minuten landen wij op Schiphol met maar liefst 35° verschil dan bij het vertrek.

En zoals bijna gewoonlijk moet Netty eerst haar Starbucks koffie drinken voor wij met de shuttle naar de wagen kunnen.

Het zal wennen worden en dat merken wij snel, van onze wagen moeten alle ruiten goed gekrapt worden, ik heb steenkoude vingers gekregen.

Terug naar Molenbeersel en weer gaan ontwennen van een hoge temperatuur.

Iedereen bedankt voor hun reactie en meeleven van deze vakantiereis van ons, het zal mij nog wat tijd kosten om ook hier weer een mooie video te maken, maar ik zal alles zeker nog een keer herbeleven.

1. G.J. van Rijn:
    27 november 2016
    Wel kom thuis na een lang reis het is even wennen met oog op de kou dus lekker lang uit slapen wat ik heb gelezen hebben jullie het goed gehad.
    En nu is het ons tijd om weg te gaan wij gaan dinsdag voor 6 weken naar Spanje daar is het niet zo warm als bij jullie.
    Groeten Yvonne en Gerrit