23 November.

24 november 2016 - Phan Thiet, Vietnam

Ik heb even gewacht om Gerrit en Yvonne hun antwoordt te geven over 'huisdieren'.

En ja vandaag ik heb een 2e vlieg gezien, soms zie je in de tuinen mooie hagedissen rood en goud van kleur maar verder, op een kolonie Russen na, geen ongedierte.

Vandaag was een zwembad dag buiten het voordeel van zoet water is er een nadeel je ziet maar weinig moois voorbij komen, dus dan de oogjes wat langer dicht gedaan.

Ja en met zo'n dag valt er weinig te melden.

Deze avond, in inmiddels ons vaste restaurant, met al de medewerkers op de foto gegaan, veel pret gehad.

Ik heb wel een flesje whiskey gekocht, ik mocht mij zelf wel even verwennen met een eigen 'happy hour'.

Tot morgen onze laatste volle dag hier.

1. Ineke Postuma Kinders:
    24 november 2016
    Gerrit en Netty. Bedankt dat ik via de reislogger de reis van jullie dromen zo mee mocht beleven. Met de meest uiteen lopende mooie verslagen. Verder wens ik jullie nog een fijne dag. En voor nu alvast een goede en veilige reis terug. Hou de wieltjes onder de koffer!!! En wel thuis. Groetjes Wim en Ineke