21 November.

21 november 2016 - Phan Thiet, Vietnam

Heerlijk geslapen en niet zo vroeg op, gaan wij ontbijten.

Wij hadden gisteren al vele Russen in het restaurant gezien maar ook hier zijn er ruim voldoende aanwezig.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met een ruime keuze, zelfs voor Netty, zij kan kiezen uit Vietnamese of Amerikaanse koffie.

Na een wandeling door het resort is er maar 1 conclusie, een prima resort met mooie groenpartijen waardoor de bebouwing nagenoeg wegvalt, erg mooi.

Ook het strand ziet er zeer verzorgt uit, je hebt een vlaggetje bij je parasol en als je die schuin hangt komt de barman even bij je langs.

Ook wij hebben mooie plekjes gevonden dicht vooraan om maximaal van de wind te genieten, o, ja het is vandaag 35°, dus nu worden wij wel echt verwend.

En gek of niet wij houden het de gehele dag vol, Netty met wandelen en ik naar de wandelaars kijken, goed verdeeld.

En ook al hebben wij uitsluitend onder de parasol doorgebracht, wij zijn aardig aangekleurd, Netty het meest want zij heeft tenslotte gewandeld, dus er naar kijken heeft zo zijn voordelen.

Vanavond weer lekker gegeten en nog wat gewandeld door de drukke toeristische winkelstraat.

En met het warme gevoel aan de huid gaan de oogjes makkelijk toe.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ineke Postuma Kinders:
    21 november 2016
    Een heerlijk dagje chillen dus. Heeft een mens ook nodig op zjn tijd.