20 November.

20 november 2016 - Phan Thiet, Vietnam

Ja en aan alles komt een eind zo ook met deze bijzondere reis en vakantie, wij gaan vandaag op weg naar de laatste etappeplaats, Pan Thiet, aan de kust om nog een korte week na te genieten van deze reis.

Dus ook nog een korte week verslag mogen doen van al het moois al zullen wij ons op deze strandbestemming zeeeer rustig houden.

Deze ochtend om 8 uur opgehaald en aan de kade afgezet, en daar staat onze chauffeur klaar en nog wel met een MAZDA CX5, om ons de 450 km naar Pan Thiet te brengen.

Het gaat redelijk vlot, zeker met zijn rijstijl, wij schieten goed op en als wij de duinen van het zeegebied zien weten wij dat het niet ver meer is.

Om even na 2 uur checken wij in in het Bamboo Village Hotel, en krijgen de Dove kamer 702, een keurige kamer alleen jammer dat het terras uitkijkt op een blinde(Dove) muur.

Dit keer de koffer echt uitgepakt en wat gereinigd moet worden maar aan de poetsvrouw meegeven, het is goedkoper dan thuis de wasmachine te laten draaien.

En als wij daar mee gereed zijn op weg naar 1 van de zwembaden en heerlijk afkoelen en relaxen.

Vanavond bij een plaatselijk restaurant, het zat vol met Russen, die hier in grote getale aanwezig zijn, gegeten.

Het viel wat tegen, maar Netty durfde het weer aan om haar maag weer wat te vullen, gelukkig durft zij nog geen alcohol te nemen, maar goed ook dan heb ik meer.

Omdat er vandaag weinig inspanningen zijn gedaan zijn wij ook niet echt moe, dus nog maar wat gelezen en dan uiteindelijk.......

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ineke Postuma Kinders:
    20 november 2016
    Even heerlijk relaxen voor Netty om bij te komen. Dat moet lukken aan die prachtige kustplaats "Beterschap"