15 November.

15 november 2016 - Hoi An, Vietnam

Als wij wakker zijn en naar buiten kijken is er een strak blauwe lucht en de warmte voelt benauwd aan ik merk het goed door wat kortademigheid.

Na het ontbijt met de shuttle naar het centrum wnt nog 1 bezoek willen wij deze morgen doen, de Folklore en dans uitvoering van 10.15 uur.

20 min. te vroeg hebben wij al op de eerste rij een mooi plekje bemachtigd, dan begint het erg vol te lopen en voor ons wordt een nieuwe rij gevormd, pech hebben.

Een mooi muziek en folklore theater stuk, met veel kleur en spectakel.

Het is drukkend warm en vochtig wij gaan terug en zien of wij de shuttle halen.

In het Hotel wordt dit de eerste zeer rustige middag, in en aan het zwembad genieten.

En dat hebben wij goed volgehouden en de zon heeft goed haar werk gedaan.

Vanavond eten wij voor de laatste keer bij het Bamboo Chicken restaurant, weer lekker gegeten.

Als wij om half 9 op de kamer zijn gaan de lichtjes bijna uit en dus allen nog maar de schakelaar omhalen, tot morgen in Saigon.