2 November.

2 november 2016 - Sapa, Vietnam

Het lijkt er op dat het saai wordt en dat is het ook, ook vandaag weer een zeer dikke mist en bijna geen hand voor ogen te zien, wij treffen het niet.

Deze morgen een Nederlands koppel weer opnieuw gezien die wij eerder in Hanoi ontmoet hebben, zij waren hier 1 dag eerder en hebben die dag wel mogen genieten van helder weer met fantastische vergezichten.

Om 10 uur komt onze gids May ons ophalen voor de ochtendtrip.

Op weg naar de Silver waterval, Netty gaat de grote hoeveelheid trappen op om te zien wat er achter de mist nog van de waterval te zien is.

Zij heeft gelukkig nog veel kunnen zien maar liet wel weten dat de gladheid op de metalen treden echt gevaarlijk was.

Dan verder naar 'Heaven Gate' wat een bijzonder uitzicht zou moeten zijn was nu slechts een witte wolk van mist, erg jammer.

Een wat teleurstellende ochtend, maar het weer kunnen ook wij niet veranderen, ik spreek af met May dat ik een kaarsje voor het raam zal zetten en een gebedje zal doen om morgen een betere dag te hebben, zij schiet enorm in de lach.

Na de lunch gaan wij genieten van water maar dit keer in het binnenzwembad, lekker warm en goed uit te houden.

Daarna nog wat boodschapjes gedaan om de avond in een passend glaasje te verpakken.

1. Ineke Postuma Kinders:
    5 november 2016
    Wij zullen hier ook een paar kaarsjes aansteken voor mooi zonnig weer